Імідж і драйв lancer ix і х покоління

дев’ятка «виграє за технічними параметрами, зате» десятка” обходить попередника в дизайні, зовнішності та актуальності. Що для вас важливіше: імідж чи драйв? запитайте фанатів mitsubishi одесса, що краще: subaru wrx або mitsubishi lancer, і вони захлинуться слиною в спробах довести з піною у рота, хто насправді підкорювач доріг. Зате якщо запитати у них про те, яке покоління з останніх «лансерів» краще, вони цілодобово будуть сперечатися один з одним, захоплюючись легендарністю моделі.

Дизайн lancer ix хвалять тільки його власники, всім іншим зрозуміло, що хижий звіриний вигляд ювілейного покоління сучасніше і оригінальніше. Салони теж разюче відрізняються один від одного. Якщо всередині “дев’ятки «немає взагалі нічого, крім керма і великої кількості моторошного пластика, то» десятка” в порівнянні виглядає футуристичним кораблем.

Двигуни та коробки

Lancer ix пропонував покупцям мотори об’ємом від 1,3 до 2,4 л.лідером став дволітровий двигун — потужний, надійний і міцний. У парах з моторами працюють мкпп, класичний автомат і рідкісний варіатор. Механіка на lancer ix служить до 150 тис. Км, потім відмовляють підшипники, муфта і синхронізатори. Тому популярністю користувався 1,6-літровий мотор, що працює в парі з акпп. Якщо попередній власник регулярно міняв масло в коробці і не зловживав гонками, то коробка проживе до 250 тис.км. Але ви навряд чи знайдете такого продавця.

Автоматичну коробку в поколінні x повністю замінив варіатор. З одного боку, чим складніше конструкція, тим дорожче її ремонт. Але з іншого боку, їздити на варіаторі стало зручніше, особливо це відчувається на малих швидкостях і в пробках. Однак експерти в один голос твердять, що акпп з попереднього покоління хоч і була неідеальною, але служила довго і не ламалася.

Варіатор ж-коробка примхлива, що не терпить екстремального водіння в стилі «тапка в підлогу». На жаль, на «лансерах» їздили тільки так. Мотори не давали того ефектного розгону, як у фільмах, які дивилися покупці «лансерів» у своєму юнацтві. Тому водіям доводилося тиснути по педалях що є сечі. На жаль, наслідки подібного стилю водіння розбирати доведеться майбутнім власникам.

Двигуни 1,5 і 1,6 виживали в середньому до 150 тис.км. Вони виявилися занадто вже слабкими для «лансерів» і їх водіїв. Мотори на 1,8 і 2,0 л зарекомендували себе краще: вони надійніше і спритніше, до того ж їх ресурс вже піднявся до 200 тис.км — непогано для бюджетних автомобілів.

Плюси і мінуси

Власниками lancer ставали не нудні клерки, а шалена молодь. Кожен поважаючий себе лансеровод вважав своїм обов’язком «дати кута» і взяти участь в заїзді на швидкість. Вони не звертали уваги на передній привід, малопотужні двигуни, а також на те, що lancer evolution, якому намагалися наслідувати, — це зовсім інший автомобіль, який не має нічого спільного з «цивільними» версіями дев’ятого і десятого поколінь. На “лансерах” часто потрапляли в дтп, дряпали і відривали бампери. Тому знайти на вторинці свіжий автомобіль не вдасться.

Кузов у обох поколінь не хвалиться міцністю і товстим шаром фарби, тому всі старі автомобілі продаються вже перефарбованими, без винятків. Власники “лансерів” не витрачалися на ремонт і обслуговування, тому що вибирали собі бюджетні автомобілі, за якими не потрібно було б стежити. Нові mitsubishi lancer дійсно були невибагливими. Однак цього не можна сказати про б/у авто.

Електрика у» дев’ятки ” проста, тому ламатися особливо нічому. Той же принцип працює з салоном і мультимедіа. Lancer x іноді потріскує струмом в проводах, хоча б за рахунок того, що в ньому, на відміну від попередника, є бортовий комп’ютер, електронні помічники і опції комфорту.

Багажник у “десятки” трохи більше 300 літрів. Вантаж в ньому не перевезти, а ось мангал і шашлик помістяться. Правда, стіл і крісла для пікніка доведеться класти вже в інший автомобіль. Наприклад, в «дев’ятку», тому що у передостаннього покоління і багажник ширший, і на задньому ряду крісел місця більше.

Висота дорожнього просвіту і у “дев’ятки«, і у десятого покоління -165 мм. цього достатньо, щоб не дряпати» носом” поребрики.