Ефективна email розсилка — як і що потрібно зробити

Ефективна email розсилка — це дуже важливо, тому що за статистикою email розсилка чи не самий ефективний спосіб залучення клієнтів. А також це відносно недорогий і ефективний спосіб реклами.

Поговоримо про те, що слід враховувати, займаючись цією розсилкою і як з її допомогою залучити потенційних передплатників.

Зробити обов’язково

  • Форма підписки повинна бути зручною. Проводите тестування: форми, кольору і тексту. Для цього існують сервіси Optimizely і Optimizer.
  • Цікавий і корисний контент змусить відвідувачів поділитися своїм електронним адресою, що б завжди бути в курсі новинок. Форму для підписки додавайте на всіх сторінках.Эффективная email рассылка - как и что нужно сделать
  • Створюйте безкоштовні книги або відео курси, які зацікавлять користувачів.
  • Проводьте цікаві конкурси, так ви зможете залучити більше відвідувачів.
  • Організуйте вебінар. Зробити це можна за допомогою , наприклад, GoToWebinar.

Також буде корисно

  • Крім навчальних книг і відео, можна створити сервіси, які для відвідувачів будуть безкоштовними. Звичайно, запропонуйте зареєструватися для доступу до таких сервісів.
  • Спробуйте попрацювати з SplashPost для того, що б мати можливість збирати електронні адреси прямо зі стрічки новин Facebook.
  • Розміщуйте ваші статті на інших ресурсах. Навіть якщо ви пишете цікаво і унікально, але читають вас тільки друзі – база передплатників рости не буде. Тому виберіть тематичні сайти і розмістіть там кілька корисних інформативних статей. З власником дружнього сайту домовтеся про розміщення форми підписки на вашу розсилку. Додаткової реклами не потрібно. У випадку, якщо ваша стаття була дійсно корисна читачам, вони з задоволенням перейдуть на ваш сайт, в пошуках іншої інформації.Эффективная email рассылка - как и что нужно сделать
  • Будьте дуже точні. Формуйте правильні очікування ваших потенційних передплатників: відразу скажіть, скільки разів на день, тиждень, місяць будете розсилати листи. Пишіть цікаво і тільки по темі.
  • Знайдіть партнерські програми. Це допоможе створити додаткову рекламу і залучити додаткових передплатників. Знайдіть популярні ресурси за своєю тематикою і домовляйтеся про партнерських розсилках.
  • Створюйте лендінгем – «заглушки», які будуть збирати для вас дані про передплатників та їх електронні адреси. Можна таким чином зібрати майбутню аудиторію для ще не запущеного сайту.
  • В міру користуйтеся спливаючими віконцями. Деякі великі сайти, приміром, Groupon тільки з допомогою спливаючих вікон зібрали більшу частину своєї аудиторії.
  • Різні знижки можна вигідно використовувати для того, що б переконати клієнта заповнити форму реєстрації. Інтернет – магазини та інші рессурсы з успіхом користуються такими знижками. Приміром, тільки користувачі, які зареєструвалися, отримують знижковий купон 6%.

Эффективная email рассылка - как и что нужно сделать

Якщо у вас вийшла ефективна email розсилка, то ваша база передплатників буде тільки рости!