Здрастуйте! на зв’язку роман колесніков. Давно не викладав кейсів з продажу товарів, прийшла пора поділитися одним з товарів, на якому я заробив чистими 175 000 рублів, а оборот склав більше 600 000 рублів. Почнемо!
Отже, у вересні 2018 року я як завжди почав шукати товар, який буду продавати на новий рік в добавок до своїх основних товарів. Було кілька варіантів, але найперспективнішим, на мій погляд, виявився дитячий конструктор з повітряних кульок oonies. Ось яка стаття у вордстаті була у вересні 2018 року:
Як видно з скріншота, попит на даний товар тільки починався, і я вирішив максимально швидко протестувати товар.
Тестування товару
Так як на той момент готових лендінгів по даному товару, які можна було б використовувати для тесту, не було, я зробив свій в adobe muse за кілька годин. Ось яким він вийшов:
За шаблон, я взяв сайт за магнітними віями, кейс за якими я теж робив в минулому році.
Тестування товару я робив в google.ads, надалі саме гугл і був моїм основним джерелом трафіку.
Тестував товар з 12 по 14 вересня і за цей час отримав 6 замовлень при ціні конструктора 2 780 рублів. замовлення в retailcrm, один навіть виконав. Решта відмовлялися довго чекати.
На тест було витрачено приблизно 700 рублів, отримано 81 клік і як я і говорив 6 замовлень. Результат просто відмінний. цілі не налаштовані, тому конверсій 0.
Після успішного тесту я відразу написав посереднику, контакти якого ви можете знайти в безкоштовному курсі, і замовив першу тестову партію товару.
Все про закуп товару
Зупинюся докладніше на виборі постачальника. Так як це був новий товар, в китаї на той момент мало у кого були упаковки з правильною назвою oonies. Зазвичай траплялися або просто китайські ієрогліфи або onoies.
Дарина поспілкувалася майже з 5 продавцями, перш ніж ми знайшли потрібний мені варіант.
У підсумку ми знайшли продавця у якого нормальні упаковки з конструктором, але не було коробок для дод.деталей, а просто пакет. Довелося купувати без коробки, так як час підтискав. Першу партію я вирішив замовити таким чином: 115 конструкторів і стільки ж додаткових упаковок з деталями для дод. Продажів. Разом із закупівлі в перерахунку на рублі сума вийшла 84000 рублів без урахування доставки по росії.
Вага партії склала 92 кг. Я вирішив доставити це все авіа доставкою, так як потрібно було встигати «знімати вершки». Конструкторів в росії поки ще було мало, і продавалися вони дуже добре. За доставку з розмитненням я заплатив 34000 рублів. Так, дорого, але зате швидко. 28 вересня перша партія була у мене.
Закуп проводився в юанях без роботи посередника. 92 кг = 6 місць=34000 рублів за доставку.
Разом за витратами на перший закуп: 84000 + 34000 = 118000 рублів.
Коли я отримав першу партію і перевірив якість сам, то без роздумів відразу замовив ще стільки ж конструкторів. до речі, якість конструкторів і коробок було на висоті, причепитися ні до чого.
Нове замовлення було 30 вересня.
Як можна зрозуміти, вартість закупа була така ж-84000 рублів. Але другу партію я вирішив доставити жд, так як такої терміновості, як в перший раз вже не було. Вартість доставки з розмитненням склала 18000 рублів.
Разом витрати на другий закуп: 84000+18000= 102 000 рублів
Ще одну партію цих конструкторів я купив в росії, так як підтискали терміни. На жаль скріни надати не можу, так як спілкувався з продавцем в вотсап, але змінив телефон. Пішов з андройда на айфон, а як виявилося, історію вотсапа не перекинути.
Замовив я у нього 72 конструктора на 40 000 рублів. Притому продавець був в єкатеринбурзі і відразу все доставив до мене в офіс. Разом третій закуп – 40000 рублів.
В сумі за всі 3 партії я вклав 118000+102000+40000 = 260 000 рублів.
Реклама
google.ads
Після того як замовив першу партію товару, я допрацював лендінг. Додав на нього всі необхідні елементи, поліпшив швидкість завантаження, зробив мобільну версію і приблизно 26 вересня включив google.ads
Далі я не буду ділити роботу по місяцях, а покажу загальну статистику по рекламних кампаніях.
Так як у мене є можливість швидко доставляти по москві, пітеру і єкб, то, відповідно, я їх виділив в окремі рк, де склав свою пропозицію на кожне гео.
За ключовими словами я розділив кампанії на брендові запити та запити “без бренду”. Ось приклад, які групи у мене вийшли:
Всі рк поділені на кілька груп для того, щоб підвищити якість оголошення і посадкової сторінки. приклади оголошень, роблю завжди 2-3 штуки, щоб провести аб-тест.
За ключовими словами теж складнощів не придумував, ви можете зрозуміти їх з назв груп оголошень.
Для реклами по містах росії я зробив підставновку гео в оголошення, для того щоб збільшити конверсію і ctr. ось приклад:
Як видно, хоч оголошення з підстановкою гео програє по ctr, але загальний конверт в рази краще.
У підсумку на рекламу в google.ads було витрачено 51000 рублів за весь час роботи з товаром. грубо кажучи з жовтня по грудень.
рся
Яндекс я майже не використовував, хіба що в другій половині грудня включив рся на єкатеринбург і трохи продав по місту.
seo
Я неодноразово говорив, що потрібно трохи оптимізувати лендінги, щоб вони ранжирувалися в органічній видачі. Зробити це не особливо трудомістко, але зате майже без вкладень можна зібрати нормально трафіку і отримати халявні замовлення. Seo потрібно не тільки їм, але і лендінгам теж. Ось стаття:
Трафіку з сео майже стільки ж, скільки і з google.ads. Різниця тільки в тому, що я не витратив на це 50 тисяч рублів.
А ось статистика по конверсіях, теж сео хороший результат дало:
Насправді з конверсіями трохи бардак, так як внутрішні переходи це редиректи з десктопної версії на мобільну, де теж загубилося трохи даних.
інші джерела
Сюди можна віднести “авіто” « “дзигу” і замовлення від учнів, які теж працювали з даним товаром, але у них, наприклад, не було його в наявності, закінчився і т. П.
Важливі дії
Так як я в товарці не перший рік, то відразу ставку зробив на продаж конструктора+набору, так як це вигідніше. для цього на сайті було дві форми замовлення:
- просто конструктор.
- трохи дорожче: конструктор + дод.набір.
Також менеджери при прозвоні замовлень продавали ще дод. Набори, акцентуючи увагу на тому, що «одного набору вистачить всього на кілька іграшок, а якщо взяти 2-3 набору, то дитина буде грати набагато довше і для вас це дуже вигідно».
Підсумок
В сумі у мене вийшло 280 конструкторів і 230 дод.деталей до них. За 3 місяці роботи з товаром вийшло 206 успішних замовлень.
631679 рублів-це просто сума по таблиці. За фактом сума грошей була менше, так як тут не врахована доставка. Її округлимо і візьмемо як 350 рублів за 1 замовлення.
- витрати на доставку: 350*206 = 72000 рублів
- податок: 631679 – 61800 = 568 879 рублів * 7% = 40000 рублів
- комплектація, зп: 30000 рублів
- невыкуп: 29 замовлень * 350 = 10000 рублів
- реклама: 55000 рублів (округлено)
- товар : 260 000 рублів
приблизно чистими: 632000-72000-40000-30000-10000-55000-260000 = 165000 рублів.
Також 24 штуки конструкторів пішли оптом, чистими вийшло близько 10000 рублів.
Трохи конструкторів також залишилося в наявність в офісі і на складі в мск, буквально по 10-15 штук.
Разом чистими приблизно 175000 рублів за 3 місяці продажів. Вийшло не густо, але так як це не основний товар, то цілком нормально.
Я не робив упор на продажах саме цього товару, так як він не розрахований на довгострокові продажі. До трендів я ставлюся таким чином:
- витратив 1-2 дні на рекламу і сайт.
- ніхрена не оптимізуй.
- дивись щоб був товар в наявності.
6. Поповнюй баланс в рекламних кабінетах.
Легкі гроші без зайвої напруги. А ось товари, які у мене є основними, вимагають багато часу і вкладень, але вони дають віддачу куди краще, ніж недовгі тренди. Там працюєш на перспективу, на повторні продажі, чого немає в трендах.
Тренди швидко злітають і швидко гаснуть, і в цьому їх основний мінус. Крім того з листопада почався демпінг, що теж не дуже добре впливає на загальну картину. НаСтарті продаєш за 2700, а в кінці за 1880 рублів. Я нижче не опускався, але деякі продають майже за 1000 рублів.
А взагалі на нг я запустив відразу два трендових товару, цілком можливо скоро випущу кейс і по другому.
Сподіваюся, кейс сподобався!