Звичайно сайти бувають різні, не тільки комерційні. Є комерційні сайти, а також сайти створені «для душі». Але все це дуже умовно, тому що будь-некомерційний сайт створюється з прицілом на подальшу комерцію і в будь-яку хвилину він може перейти в розряд комерційних.
Розглянемо класифікацію комерційних сайтів по цілі їх створення.
Блог
Такі сайти ще називають: домашньою сторінкою, журналом, але по суті — це той же блог.
Особливості: Зазвичай відрізняється тим, що присвячений конкретній людині і його захопленням. Ведеться як особистий щоденник на певну тему (здоров’я, авто, заробіток, успіх). Як правило блоги містять багато сторінок. Сторінки досить часто оновлюються автором і зазвичай пишуться від першої особи.
Хороші, популярні блоги мають високу відвідуваність і використовуються авторами для монетизації (контекстна та банерна реклама, участь у партнерських програмах, розміщення відкритої та прихованої реклами). Подивитися які бувають сайти, блоги можна на численних сторінках рейтингів блогів.
Новинний сайт
У реальності це величезний пласт сайтів. Умовно його можна розділити на дві великі підгрупи: тематичні сайти і територіальні. До першої підгрупи відносяться сайти присвячені якій-небудь темі: політика, економіка, гумор, музика, розваги тощо. До другої підгрупи відносяться сайти, широкої тематики, але обмежені контентом якої-небудь країни, регіону, міста і так далі. Об’єднує обидві підгрупи необхідність постійного, регулярного наповнення їх свіжими новинами по темі ресурсу.
Особливості: Такі сайти вимагає цікавого, якісного контенту (змісту), регулярного і частого оновлення, релевантного дизайну (логічно, що сайт, присвячений політиці не може бути оформлений однаково, як сайт, присвячений спорту), а також присутності різних технологій для зручності користувачів (форуми, опитування, ролики і т. д…).
Монетизуються такі сайти за рахунок банерної та тизерної реклами, рекламних посилань і рекламних постів.
Сайт-візитка
Зазвичай мета такого сайту — це надання інформації про фірму та її послуги, але в компактному вигляді. Також, як у реальному житті ми обмінюємося візитками (одне або двох сторонніми), які можуть розповісти лише про назву фірми і посади того, хто її вручив, також і на сайті-візитці зазвичай вказана адреса фірми і необхідний мінімум контактної інформації (історію фірми, види діяльності, заслуги і так далі.).
Зазвичай цього достатньо, щоб потенційний партнер або покупець (замовник) дізнався про компанії все, що його цікавить. Також на такому сайті можуть бути розміщені поточні промо-акції компанії.
Особливості: Такі сайти зазвичай складаються з 1-5 сторінок, відрізняються строгим лаконічним дизайном і на них обов’язково присутній логотип компанії. Також дуже важливий підбір доменного імені, в ідеалі воно повинно відображати основний вид діяльності фірми, бути коротким і незабутнім. В комерції такий сайт використовується, як окрема точка входу, ведуча на основний корпоративний сайт компанії.
Корпоративний сайт
До цій групі належать сайти, що виконують роль повноцінного представництва фірми в Інтернеті. Такі сайти вже містять додаткові сторінки для опису послуги і товарів компанії, а також засоби спілкування та обміну інформацією між співробітниками фірми, партнерами і клієнтами.
Особливості: Більш строгий стиль, великий логотип компанії, великий обсяг інформації про послуги і товари компанії, розділів для партнерів та клієнтів, форми зворотного зв’язку і так далі.
У бізнесі це основний канал інтернет-монетизації. Дохід приносять замовлення клієнтів на послуги та товари компанії.
Сайт для просування продукту або послуги
Це сайти-презентації, як правило одностраничники і вони розповідають про якийсь новий товар або послугу, в цілях їх реклами. Як правило, вони представляють собою докладний і барвисте опис послуги (товару), його ключові характеристики, основні переваги і красиві фотографії товару або послуги.
Особливості: Такі сайти, як правило, складаються з однієї сторінки, мають яскравий дизайн, так званий «продає текст» і форму замовлення. Часто супроводжуються відео або flash-роликами, а також позитивними відгуками про товар або послугу.
Сайт Каталог
Як правило, такі сайти необхідні фірмам-виробникам яких-небудь товарів. Наприклад, фабрика з пошиття одягу може зробити сайт-каталог, де розмістить фотографії всіх зразків моделей, з їх описом і ціною.
Особливості: Такі сайти містять багато однотипної інформації: фотографії продукції, їх опис, ціни і т. п.
Інтернет-портал
Ця категорія мега-сайтів: об’ємних, наповнених різною інформацією і пропонують велику кількість сервісів (послуг). Їх створення вимагає багато часу і сил, а також цілої команди розробників. Розробку таких сайтів можуть дозволити собі тільки великі фірми, так як це вимагає значних інвестицій.
Особливості: В основному, це масштабність проекту. А контент, як на інших видах сайтів.
Ну ось, тепер ви маєте уявлення що таке комерційні сайти.
Це знання може допомогти вам при плануванні свого ресурсу або сайту на замовлення.
Удачі Вам!!!