Майбутні соціальних сітей

4-15-2019

Будущие социальных ситей
Соціальні мережі настільки міцно увійшли в повсякденне життя, що у багатьох людей є акаунти відразу на декількох сайтах і месенджерах, які, по суті, несуть в собі однакові функції. розбиралася в трансформаціях і проблеми соцмереж, а також міркувала, чому вони стали так схожі одна на іншу.
Також хочемо порекомендувати почитати – Майбутнє соціальних мереж http://kupuy.kiev.ua/2018/12/15/majbutnye-sotsialnih-merezh/
Чи можна уникнути чоловічого клімаксу.
Колись популярний формат текстових блогів зараз переживає навіть не криза, а знаходиться на стадії розкладання. Однією з причин такого відтоку користувачів можна назвати різке розвиток відеохостингів (YouTube, Vimeo і ін ) — з’являється багато контенту, який набагато простіше споживати.
До того ж деякі види контенту, наприклад, журнали про подорожі, простіше вести саме в форматі відеоблогу — так легше донести емоції і передати атмосферу місця, а також завоювати прихильність передплатників.
Більшість блогерів вели сторінку саме з метою розважити передплатників і розповісти про своє життя, роботи або хобі. З появою YouTube багато перекваліфікувалися з «текстовиків» під зняття і монтування відеороликів для свого каналу. Іншою причиною занепаду популярності текстових блогів можна назвати нерозторопність і мале увагу розробників найпопулярніших проектів до своїх користувачам. Той же Google замислювався як конкурент Facebook, а тому мав всі шанси стати амбіційним проектом, але його переслідувала невдача за невдачею. Мало того, що у Facebook було все більше і більше користувачів — компанії Цукерберга вдавалося успішно переманювати співробітників, що працюють в Google , пише Mashable. У результаті проект був тихо згорнуть, не привертаючи зайвої уваги, шляхом відмови від авторизації через соціальну мережу в інші сервіси компанії.
Живий Журнал вчасно не подбав про редизайн сайту і введення нових, життєво важливих функцій, тому швидко почав виглядати застарілим.
Одна з особливостей соціальних мереж на даному етапі — схожість по дизайну і розмитість контенту. Кілька років тому все було простіше: потрібні короткі новинні витримки і дотепні цитати на злобу дня — Twitter в допомогу. Цікава життя знаменитостей, хочеться бути в курсі політичного життя за кордоном і в Росії — Facebook. Для листування і музики завжди був . За прикладами далеко ходити не треба.