Основні нюанси відкриття власної служби таксі

З кожним роком ідеї відкриття власної служби таксі та таксомоторів, стають все популярнішими і популярнішими в масах.

Дослідження показують, що такий бізнес успішніше і швидше розвивається у великих містах, де заробітки – досить високі. Але слід розуміти, що конкуренція на сьогоднішній день – величезна, тому зробити свою справу успішним складно.

Але можна придумати якісь фішки, наприклад, мати в автопарку тільки таксі Мерседес або давати обіцянку клієнтам максимально швидкого приїзду за адресою. Тоді прибуток буде стабільною і високою.

Що потрібно врахувати?

  • Спочатку потрібно продумати, як саме буде працювати служба. Вона може базуватися на автомобілях, які надаються водіям в оренду, але можна найняти людей з власними транспортними засобами. У першому випадку вигода більше, але спочатку потрібно внести велику суму для старту бізнесу.
  • З кожним водієм обов’язково повинен укладатися договір, а на всі машини виходить спеціальний дозвіл у транспортному комітеті. Воно повинно знаходитися в салоні, щоб можна було його надати клієнту на першу вимогу.
  • Приміщення для таксомоторної диспетчерської краще вибирати в найвищих точках міста, щоб зв’язок був максимально надійною. Сам офіс може бути не більше 30 квадратних метрів, але умови мають бути комфортними.
  • Перед відкриттям доведеться придбати кілька комп’ютерів із необхідним ПЗ.
  • Також потрібно, щоб телефонний зв’язок була багатоканальної, а номер бажано придбати короткий, так клієнти швидко його запам’ятають.
  • Таксомоторна служба зазвичай сама закуповує «шашечки» для видачі водіям.
  • Не варто забувати про потужної рації й комплекті лічильника кілометрів на кожен автомобіль.

Щоб бізнес став максимально успішним, особливо в період кризи, потрібно тримати тарифи на мінімальному рівні, але при цьому надавати якісний сервіс.

Для відкриття власної служби таксі, питання позитивних відгуків клієнтів є ключовим фактором. Погані відгуки здатні вбити будь-який бізнес на таксі. При будь-якій рекламі, користувачі в першу чергу орієнтуються або на відгуки своїх друзів або на відгуки публікуються в інтернет.

Впроваджуйте бонуси для своїх клієнтів. Навіть така, здавалося б, дрібниця, як установка музики за бажанням клієнта, дозволяє і здивувати і справити хороше враження, яке не відразу забудеться.