Сайти-посередники для орендодавців і продавців

Сайти-посередники це особливий мережевий вид посередництва. Саме посередництво широко поширене вже багато століть. Наприклад професію свахи, що з’явилася більше п’яти століть тому, теж можна назвати посередництвом.

Правда раніше, тієї ж свасі, наприклад, потрібно було ходити по домівках і шукати вільних женихів і наречених, витрачаючи чимало зусиль і часу.

У сучасному світі з наявністю інтернету працювати посередником стало набагато простіше, адже тепер не потрібно бігати від дому до дому.

Отже, що ж потрібно

Досить створити сайт-посередник і працювати, не виходячи з дому, що значно скорочує витрати сил і часу. Та ж сваха тепер може просто створити сайт знайомств і об’єднувати серця, просто клацаючи мишкою. Дуже вигідним цей бізнес робить те, що витрати мінімальні, а фінансові ризики, відповідно, практично відсутні.

Можна привести безліч прикладів галузей, де легко реалізувати себе, як посередника. Один з прикладів – два різних підприємця, один з яких має вільну ділянку землі, який зовсім не складно переробити під торгову площу, а другий має певну кількість товару, і хоче організувати ярмарок, продати його і отримати прибуток.

Співпраця цих підприємців буде, швидше за все, одноразовим, тому їм вигідно заощадити час і звернутися до посередника, щоб «знайти один одного».
Сайты-посредники для арендодателей и продавцов

А як на заході?

Західні підприємці моментально відреагували на нову тенденцію бізнесу, тому кількість сайтів з базами даних, в яких зібрані вільні торгові площі, збільшується з кожним днем.

Storefront (електронна вітрина, якщо по-російськи) – один з них. Давайте познайомимося з ним ближче. Для початку заходимо наStorefront і шукаємо місце, яке в майбутньому стане нашим «магазином». Для цього нам потрібно налаштувати фільтри під себе.

В одному фільтрі вибираємо нас цікавить місце розташування, а у другому підходящу нам ціну на короткострокову оренду. Кожен власник здає свою площу на певний строк – мінімум тиждень, максимум місяць. Термін обмежений, бо мова йде саме про короткострокову оренду під ярмарки і виставки.

Сьогодні у всіх великих містах існують великі Торгово-виставкові центри, красиві і відомі. Але, зазвичай, пропоновані ними ціни на оренду настільки високі, що орендувати площу під ярмарок середньостатистичному і адекватному продавцю просто не вигідно. Тому і з’явилася ця нова, вигідна з усіх боків тенденція – сайти-посередники з базою торгових площ.

У СНД дрібні підприємці часто стикаються з зневажливим ставленням, адже якщо ти не можеш витратити велику суму на ту ж оренду торгової площі, навіщо взагалі витрачати на тебе час? На Заході ставлення до дрібного бізнесу дуже відрізняється. Для західних бізнесменів не буває занадто маленьких прибутків і нестоящих уваги справ.

Тому на сайті Storefront, наприклад, завжди можна знайти те, що підходить конкретно вам і вашому гаманцю, і при цьому відчувати себе нормальною людиною.

Напевно, саме тому дрібний бізнес на Заході процвітає, а у нас «виживає».