Статистика пошукових запитів — робота вебмайстра

Статистика пошукових запитів, один з перших інструментів будь-якого вебмайстра. Можливо і ви нарешті запустили свій сайт!

Поспішаємо привітати з цією важливою подією! Щиро віримо, що ідея і контент вашого сайту цікаві відвідувачам.

Якщо ви зробили все правильно і дивується, чому кількість користувачів росте вкрай повільно, радимо вникнути в процеси оптимізації.

Мова піде про роботу зі статистикою запитів, розповімо про це на прикладі відомих пошукових систем Яндекс і Google. Що б перевірити, як часто люди забивають у рядок пошуку якесь слово, потрібно скористатися спеціальними сервісами.

Основні сервіси статистики

Для Яндекса це буде сервіс Wordstat Yandex, Google – Adwords.

Наприклад, ви хочете подивитися, наскільки часто користувачі забивають у рядок Яндекса певне словосполучення. Для цього поставте перед ним знак оклику, і все потрібно взяти в лапки. За вашим запитом система видасть статистику, яка дозволить вам правильно вибрати ключевики для своїх текстів.

Статистика поисковых запросов - работа вебмастера
Всі запити можна розбити на низькочастотні, середньочастотні і високочастотні. Приміром, якщо статистика запиту менше 1000, його називають низькочастотним. Середньочастотним, є запит, статистика по якому понад 1000, але менше 10000 примірників. Зрозуміло, що всі інші запити є високочастотними.

За цим же принципом, можна поділити запити на низкоконкурентные, среднеконкурентные, висококонкурентні. Перші – менш 100000 виданих пошуковим роботом документів; другі – від 100000 до 1000000, інші відносимо до третьої групи.

Якщо ваш запит, виявився низькочастотним і низкоконкурентних його сміливо можна використовувати в якості ключа для ваших статей. Хоча якщо запит має дуже низьку частотність, притоку відвідувачів на ваш сайт можна і не дочекатися.

Статистика поисковых запросов - работа вебмастераЗверніть увагу на список асоціацій за вашим запитом. Його можна побачити праворуч від списку основного запиту. Такий список теж підійде в якості альтернативи основним ключем.

Коли ви подивіться статистику Яндекс, радимо подивитися таку ж статистику іншого популярного пошуковика Google. Слово або фразу слід у квадратні дужки.

Тут можна побачити інформацію про те, скільки подібних документів є в пошуковику, а так само діаграму зміни кількості що вводяться користувачами запитів.

Статистика пошукових запитів буде відображатися за кожен місяць. Таким чином, Google дає можливість досліджувати користувальницький попит, зростання або падіння популярності окремих запитів з плином часу.

Оцініть частоту використання ключевіков з допомогою, наприклад, сайту Istio.com. Підкоригуйте статтю таким чином, що б вагу кожного ключа не перевищував 3% від загального обсягу.

Статистика поисковых запросов - работа вебмастераБажаємо вам отримати від пошукових систем максимально можливий трафік на свій ресурс!