Стратегії створення інтернет-магазину, магазину ефективного, рентабельного можуть бути різні. Ведення бізнесу в інтернеті – один з ефективних методів збільшення продажів, розширення аудиторії клієнтів і одержання надприбутків. Щоб досягти цього, необхідно розуміти і використовувати певну стратегію просування рентабельного сайту.
У першу чергу потрібно працювати над впізнаваністю проекту. Наприклад, якщо потенційний покупець вводить запит в пошукову систему: «куплю запчастини FAW», то він відразу знайомиться зі списком ТОП-10 сайтів.
Тому ключове завдання – вивести проект на першу сторінку пошукової системи.
Розглядати схеми просування проекту краще на конкретному прикладі.
Це може бути сайт автозапчастин.
Як просунути інтернет-магазин автозапчастин
Просування, як правило, ведеться в декількох ефективних напрямках, зокрема:
- SEO.
- Медіа-реклама.
- Контекстна реклама.
- Соціальні мережі.
SEO – традиційний метод просування ресурсу, що довів свою ефективність. Його принцип полягає в аналізі бази конкурентів, грамотному складанні запитів, розробки семантичного ядра. Кінцева мета SEO – оптимізація контенту та усунення помилок сайту для підвищення рейтингу в популярних пошукових системах (Google, Яндекс, Yahoo).
Дієвий метод просування, контекстна реклама. Наприклад, інтернет-магазин автозапчастин розміщує на сайті-майданчику інформацію про себе з прихованою (контекстної) посиланням, сплачуючи за кожен перехід користувача на власний ресурс. В цьому і полягає суть контекстної реклами.
Медійна реклама
Бюджетний варіант підвищення впізнаваності проекту – медійна реклама. З її допомогою можна ефективно презентувати новини про знижки, акційних товарах, новинки та унікальних спецпропозиції. Для цього застосовується помітне графічне зображення, що містять логотип, назву компанії та основну новину.
Соціальні мережі – ще один доступний метод розширення цільової аудиторії сайту. Для просування необхідно створення власного пабліка або групи, в яких будуть проводитися щоденні оновлення контенту. Переваги використання даного методу укладені в можливості використовувати і контекстну, і медійну рекламу, і тизери.
Щоб стимулювати аудиторію, перетворюючи її в реальних покупців, слід систематично проводити акції, робити огляди новинок, організовувати спеціальні пропозиції з посиланням на офіційний ресурс – інтернет-магазин.