Як працювати ефективніше в інтернеті

Как работать эффективнее в интернете
Якщо ви продаєте хендмейд і лайфстайл – товари, аксесуари або модний одяг, то Instagram для вас — головний інструмент просування. Причина проста: при правильному веденні запису користувачі захочуть бачити ваш товар у своїй стрічці не тільки заради покупок, але і з естетичних міркувань. Просування інтернет – магазину в Инстаграме потребує мінімальних вкладень, а зростання потенційно нічим не обмежений. Але на початку перед вами постануть 4 питання: Як залучити аудиторію. Як ефективно організувати роботу з аккаунтом. Як спілкуватися з читачами і отримувати замовлення. Головне — розміщувати по – справжньому якісний контент і сформувати початкове ядро активної аудиторії. Де знайти першу тисячу передплатників. Що робити, якщо в записі немає життя. Щоб акаунт виглядав «на живо» і викликав довіру у нових відвідувачів, у нього повинні бути не тільки передплатники, але й активне обговорення публікацій. Коли ви тільки створюєте акаунт, нічого цього немає. Щоб перейти від порожнечі до популярності, використовуйте наступні методи. На самому початку використовуйте один із сервісів для розкрутки акаунтів Инстаграма. Потрібно придбати підписку, вибрати свою цільову аудиторію і запустити програму — вона буде в автоматичному режимі ставити лайки або підписуватися на потрібних вам користувачів, а вони, в свою чергу, будуть переходити у ваш профіль і підписуватися у відповідь. Автофолловинг допомагає зібрати перші 1 – 2 тисячі передплатників, без яких складно перейти до інших методів просування. Але постійно його використовувати не можна. Такий спосіб погано підходить для залучення по – справжньому цільової аудиторії, але він дозволяє накопичити перші кілька тисяч передплатників, з якими можна переходити до більш сучасними методиками просування. Постійно користуватися цим методом не рекомендуємо, така тактика дратує користувачів, а Instagram може забанити за масфолловинг. Як тільки наберете перші 1 – 2 тисячі передплатників, можна приступати до реклами в популярних блогах. Механізм такий: ви купуєте рекламний пост у відомого блогера або лідера думки у вашій ніші із зазначенням посилання на ваш Instagram, а люди, які перейшли в ваш аккаунт, стають потенційними клієнтами. Блогер з десятками тисяч передплатників може попросити за публікацію 3 – 5 тисяч рублів, ціна реклами у справжніх зірок може доходити і до півмільйона. Реклама магазину @vigvam_shop у популярного Instagram – блогера @kattrinЧитайте покрокову інструкцію по взаємодії з Instagram – блогерами. Додайте в кожну публікацію популярні і відповідні хештеги. Так ви потрапляєте на видачу Инстаграма, де ваш пост можуть побачити тисячі людей.
Також хочемо порекомендувати почитати – 15 безкоштовних фішок експерта, швидко поліпшують ваші процеси http://bonano.com.ua/prosuvannya-v-sotsialnih-merezhah-oglyad-servisu-soclike/