Як вибрати гарнітуру для операторів, банків

3-27-2020

not found
Урочисте засідання пройшло в обласному відділенні Волго – Вятського головного управління ЦБ РФ. Оператори зможуть відповісти на широкий спектр питань. Як заявляє організація, питання можуть бути будь-якого плану – від запиту про своєї кредитної історії до складання звернень до банкам і кредитним фінансовим організаціям. Пацієнти зможуть дізнатися, як оскаржити дії банків, кредитних споживчих кооперативів, недержавних пенсійних фондів, страхових компаній і навіть ломбардів. Керуючий саратовським відділенням Волго – Вятського ГУ Банку Росії Катерина Бірюкова зазначила: . За словами Бірюкової, завдяки успішній роботі вузів кадровий потенціал області знаходиться на хорошому рівні. Це дозволяє відкривати багато підрозділів саме в нашому місті.
Також хочемо вам порекомендувати гарнитуры Plantronics
На думку губернатора Саратовської області Валерія Радаєва, фінансова грамотність та захищеність від ризиків — цілий пласт знань, без яких неможливо прожити. Важливо спрацювати на випередження і надати людям подібні послуги до їх обігу. У своїй промові губернатор акцентував увагу на значимості події. В урочистому засіданні взяв участь керівник служби по захисту прав споживачів та забезпечення фінансових послуг Банку Росії Михайло Мамута.
Як зазначив керівник служби по захисту прав споживачів та забезпечення фінансових послуг Банку Росії, у call – центру кілька завдань. Перша — допомогти споживачу, якщо він вже зіткнувся з проблемами на фінансовому ринку, максимально швидко .
Перш ніж здійснити операцію, доцільно перевірити надійність учасника фінансового ринку. В цьому і зможе допомогти новий механізм оперативного консультування.
Керівництво зацікавлене, щоб люди дзвонили навіть при найменшому нерозумінні. Call – центр стане інструментом підвищення фінансової грамотності.
Прийом на роботу буде здійснюватися поступово. На початку потрібно близько двадцяти фахівців, 20% з яких стануть люди з обмеженими можливостями.
Начальник Волго – Вятського головного управління Банку Росії Лариса Павлова запевнила: .
Після офіційної частини для учасників засідання провели екскурсію по call – центру. Валерій Радаєв зміг приміряти навушники оператора і в реальному часі прослухати розмову з звернулись за допомогою клієнтом.