Як вибрати гарнітуру для операторів, банків

3-27-2020

not found
Переможцем у номінації став проект по запуску чат – бота в мобільному додатку ВТБ – Онлайн. Віртуальний помічник був впроваджений в травні минулого року. Щотижня чат – бот відповідає на 50 тисяч запитів, отримуючи більше 2 тисяч найвищих оцінок якості від клієнтів. За два сезони співпраці користувачі велопрокату здійснили понад 9, 2 мільйони прокатів. Активність дзвінків на гарячу лінію безпосередньо залежить від погоди і кількості прокатів. Оператори консультують і надають всебічну допомогу, в тому числі на англійській мові. У номінації колектив супроводу системи IVR департаменту клієнтського обслуговування отримав високу оцінку журі. Менш ніж за рік команда запустила новий для банку формат взаємодії з клієнтами – голосової IVR. Проект біометрія використовується при роботі із заможними клієнтами, що значно економить їх час при обслуговуванні в банку. Біометрична аутентифікація – це нова ступінь розвитку контактних центрів. Вона дозволяє запобігти спроби шахрайських дій і ефективно використовувати ресурси банку, не нарощуючи чисельність персоналу. Це безперервний цикл поліпшень, де головними дослідниками у вивченні проблем клієнтів та операторів виступають самі співробітники контакт – центру. В роботі використовується методика дизайн – мислення. Департамент роздрібного стягнення отримав відразу п’ять нагород конкурсу за розробку маркетплейса та використанням сучасних технологій. Команда роздрібного стягнення ВТБ отримала призове місце в номінації . Залученість співробітників, креативність, інноваційність дозволяють досягати високої ефективності на етапі судового та виконавчого провадження. і реалізація автоматичного сервісу надання інформації про простроченої заборгованості в IVR – меню). Міжнародна програма номінування – проект оцінки якості роботи контактних центрів найбільших компаній. Отримання нагороди в конкурсі – найважливіша галузева подія в індустрії контакт – центрів і обслуговування клієнтів. У цьому сезоні в програмі конкурсу взяли участь понад 360 працівників, які представляють контактні центри різних країн.
Також хочемо вам порекомендувати гарнитуры Plantronics