Як знайти нормального копірайтера

4-15-2019

Как найти нормального копирайтера
У своєму блозі я вже робила огляд 20 сайтів для заробітку. Там я зібрала біржі копірайтингу і фріланса, яким можна довіряти. Проте біржі для хорошого автора – це не більш ніж перша сходинка, на якій не варто довго затримуватися, а деякі і зовсім її минуть, відразу рухаються далі. Де шукати замовників, якщо не на біржі.
Також хочемо порекомендувати почитати – Як знайти нормального копірайтера (рерайтера)? http://opal.net.ua/2019/02/05/yak-znajti-normalnogo-kopirajtera-rerajtera//
Часто на таких сайтах є розділи і для замовників, і для фрілансерів. Ви зможете подивитися, які пропозиції для авторів є прямо зараз, а також відкрити власну гілку. До речі, якщо оберете другий варіант, рекомендую спочатку подивитися 5 – 10 тем інших авторів і проаналізувати, як вони пропонують свої послуги і які отримують відповіді. Так ви зможете уникнути чужих помилок і навчитись на досвіді інших копірайтерів. Якщо врахуєте отриману інформацію, зможете написати хороший текст для залучення замовників. Робити так чи ні – вирішувати вам. Крім того, саме там багато автори знаходять постійних клієнтів, які забезпечують їх замовленнями протягом декількох місяців або навіть років. Це відмінно дисциплінує і мотивує коректно вести переговори, не зривати терміни, не пропадати з замовленнями. В першу чергу я маю на увазі Фейсбук і Твіттер, хоча ВКонтакте теж можна спробувати знайти замовлення. Правда, в останній соцмережі вище шанс нарватися на клієнта (підказка: грошей не буде). Важливий момент: можливо, доведеться завести робочий аккаунт. За профілем повинно бути зрозуміло, хто ви, чим займаєтеся. Не потрібно ніяких ванільних цитат, фотографій з напівоголеними дівчатами/ хлопцями та іншого контенту, який може насторожити або шокувати замовника. Багато компаній, які займаються просуванням сайтів в пошукових системах і контент – маркетингом, шукають авторів.
Більшість з них готові забезпечити гарного копірайтера роботою під зав’язку.
Паралельно можна шукати інших замовників, вести блог, навчатися. Варіант складніше – переглядати великі сайти і звертатися до їх власників з пропозиціями, як можна поліпшити контент. Це не найшвидший спосіб отримати роботу, зате в підсумку можна знайти велике замовлення і хорошого клієнта, який порекомендує вас своїм знайомим чи колегам. Єдиний момент – потрібно бути обережним при складанні листа для потенційного замовника. Детальніше про це я писала в статті .
Це я, Ганна Линнден, автор блогу. На моєму сайті ви можете не тільки почитати статті, але і замовити послуги по підготовці текстів, редактурі, контент – маркетингу.