Збільшення продажів — нові технології на службі рітейлерів

Рітейлери взуттєвих і одежних брендів відкрили для себе нові способи істотного збільшення продажу товарів і підвищення доходу.

Як показали дослідження, потенційні покупці затримуються в магазині довше звичайного і отримують час, щоб витратити
більше, якщо торгова точка обладнана спеціальної зарядної станцією для мобільних пристроїв.

Скористалися винаходом, зокрема, магазини Neiman Marcus, bloomingdale’s, Whole Foods, Under Armour, Bergdorf Goodman і Urban Outfitters отримали збільшення продажів без істотних витрат.

У восьми відсіках, наявних у станції, здатні заряджатися одночасно до восьми пристроїв відвідувачів магазину.
Дверцята шухлядок замикаються, і здійснюючи покупки, господарі можуть не хвилюватися за свої телефони.

Звичайно, це поки зарубіжний досвід, але як показує практика, те, що в тренді за кордоном, через 1-3 роки стає трендом і у нас.

Для великих магазинів звичайно потрібно шукати фірмову стійку для зарядки. Так буде солідніше.

А ось малим і середнім точках продажу, яких у нас в Росії дуже багато, може варто задуматися про принципової ідеї по зарядці і зробити, що-небудь саморобний. Технологія то не складніше ящиків для зберігання особистих речей, тільки електрику для зарядки потрібно.

Збільшення продажів можливо в складчину

А можливо, варто використовувати технологію «складчини». Замовляється або робиться одна стійка для зарядки на поверх торгового центру. Ідея то затримати покупця принципово, а не в конкретному місці в сидячому положенні.

Думаю, ідея повинна спрацювати.

І майте на увазі, що великою підмогою в торгівлі є використання сучасного обладнання. Зокрема, використання обладнання по скануванню і друку штрих-кодів, дозволить вам покращити якість обліку і, як наслідок, якість аналізу продажів і подальших замовлень.