Цільова аудиторія сайту — де взяти? Кілька порад.

Як ми всі знаємо, якщо гора не йде до Магомета, то Магомет йде до гори! Так і цільова аудиторія сайту — не чекаємо коли прийдуть, а самі активно залучаємо аудиторію на ваш сайт.

Зрозуміло, що самостійно вирушати на пошуки людей, зацікавлених у вашому ресурсі, справа не легка. Тому, пропонуємо озброїтися необхідними для таких пошуків порадами!

Порада №1:

Визначте свою цільову аудиторію! Вивчіть наступні аспекти:

  • інтереси (подивіться, наприклад, на що найчастіше лайкають ваші користувачі);
  • критерії (вік, стать, місце проживання);
  • завдання виявляйте проблеми – пропонуйте рішення);
  • платоспроможність (соціальний статус може залежати від спрямованості вашого сайту).

Порада №2:

Шукайте аудиторію в розкручених соц.мережах!

Ми розуміємо, що аудиторія соц.мереж одна з найбільших і з кожним днем тільки збільшується. Кількість користувачів таких соц. мереж як «ВКонтакте», «Фейсбук», «Однокласники» та інших, зростає в геометричній прогресії.

Зареєструйтеся, запрошуйте друзів, створюйте групи, в яких будете публікувати посилання на нові ваші статті. Що б зацікавити користувача, в будь-якому випадку, доведеться попрацювати!

Порада №3:

Ідіть в Твітер!

Якщо ви працюєте з необширными і серйозними темами, залучайте відвідувачів з Твітера і Subscribe. Саме тут ви можете зібрати свою цільову аудиторію, тому що добираються сюди тільки самі просунуті і ерудовані люди.

Приєднайтесь до цікавої групі або створіть свою. Можете запустити свою тему в групі з посиланням на джерело. Що б поставити у вашому анонсі заповітне «читати далі», необхідно скопіювати не повністю посилання на статтю, а посилання продовження з неї, її можна знайти в згорнутому вигляді у стрічці новин вашого сайту.

Целевая аудитория сайта - где взять?

Порада №4:

Використовуйте методи оптимізації.

До них може відноситись: оптимізація структури сайту, перенесення деяких даних на субдомени, робота з дизайном, перелінковка сторінок і багато іншого.

Порада №5:

Знаходьте схожі ресурси!

Це дуже просто: шукайте сайти зі схожою тематикою і пропонуєте обмінятися посиланнями. Можна так само розмістити статтю або банер на дружньому ресурсі. Це так само приверне на ваш сайт додаткову цільову аудиторію.

Не забувайте, так само, про такі прості способи, як розсилка електронних листів. Є сервіси, готові запропонувати свої послуги по систематизації цього процесу.

Целевая аудитория сайта - где взять?

Не забувайте постійно вивчати потреби відвідувачів вашого сайту. Хочеться побажати — хай цільова аудиторія сайту допоможе вам завжди залишатися на гребені хвилі!