Вальці подгибочные електромеханічні 4-х валкові

10-22-2019


Два валка з гідравлічним приводом і системою регулювання тиску притиску забезпечують бездоганний хід листа.

На 4 – валкових верстатах лист притиснутий і закріплений між верхнім і нижні вальцы, що виключає його ковзання під час роботи (на 3 – валкових верстатах лист підтримується одним з бічних валків і завжди існує можливість проковзування). Забезпечується просте і точне вирівнювання аркуша; після притиску необхідно лише підняти протилежний валок і зробити обертання до упору листа: відбувається точне вирівнювання аркуша і необхідний притиск. Верстати додатково оснащуються допоміжними пристроями для подачі і підтримки листів, системою згинання конусів, цифровою індикацією положення валків. Верстати дозволяють виробляти гарячу згинання, а також виконувати гибку сортового прокату.

Низько ефективна система (редуктори, бронзові вкладиші підшипників ковзання, ремінні передачі, кардани, прямолінійні напрямні) замінена новими високоефективними конструктивними рішеннями: гідравлічними планетарним приводом, безпосередньо, через шліцьове з’єднання, сполученим з валком, хитними напрямними і самоустанавливающимися подвійними підшипниками кочення з конічними роликами, що усуває зазори і тертя, які призводять до втрати енергії.

Високотехнологічна конструкція для згинальних валків, яка не вимагає ніякого технічного обслуговування або мастила за весь строк експлуатації машини. Кожен підшипник повністю заповнений мастилом і герметично ізольований і практично не зношується. У старих моделях необхідно було змащувати багато вузлів машини, точка за точкою, що забирало багато часу. Система централізованого мастила всієї машини мала свої недоліки – так, при стисненні труби для подачі масла, або дефектів при складанні, а також засмічення трубопроводу, машина могла вийти з ладу.
Ці енергозберігаючі технології відповідають міжнародним нормам високого коефіцієнта корисної дії (ККД).
Ці конструктивні рішення є вершиною сучасної техніки і дозволяють значно знизити втрати енергії при передачі зусилля від електродвигуна до згинальним валянням.