Хочемо поділитися простою ідеєю, як сидячи вдома, що називається «на дивані», робити бізнес в соціальних мережах.
Кожен з нас зареєстрований в одній, двох або кількох «соціалках», кожен спілкується, сперечається, фліртує. Так чому б не використовувати цей час, щоб паралельно підзаробити?
Бізнес в соціальних мережах
«Як?» – запитаєте ви. Відповідаю.
Для початку поясню, що аудиторія будь-якої соціальної мережі досить велика і складає сотні тисяч користувачів.
Який сайт і який блог може похвалитися такою кількістю відвідувачів? Тиша у відповідь.
Ось те-то. А в мережах ця аудиторія вже є.
Йдемо далі.
Якщо ви користувач, особливо якщо ви активний користувач, то у вас склався коло «друзів» – осіб, з якими ви більш або менш часто спілкуєтеся, які знають вас і, що важливо, довіряють.
Так от: ви створюєте в мережі групу або спільноту. Наприклад, група може називатися «Унікальні бізнес-ідеї» або «Ідеї для швидкого старту».
Розширюйте мережа друзів
Бізнес в соціальних мережах дуже залежний від кількості «друзів» в співтоваристві. Залучити «друзів» нескладно, але процес тривалий.
- Для початку кличете своїх друзів, ці люди хто небагато, хто побільше вже знають вас і, швидше за все, вступлять з симпатії або солідарності. Деякі погодяться, щоб не ображати вас відмовою.
- Друзі запросять своїх друзів або ви зробите це самі, або попросіть друзів допомогти вам розширити групу.
- В групу потраплять і незнайомі люди, і сторонні, хтось піде, але ж хтось і залишиться. На цьому етапі саме кількість має значення.
На початку для початку спілкування вам слід підкидати «гарячі» теми для обговорення, наприклад, деякі бізнес-ідеї, стежити за темами, додавати пости. Взагалі, час від часу корисно влаштовувати провокації і виводити людей на дискусію, щоб був інтерес, щоб учасники знали, що у вас завжди є щось цікаве.
Через деякий час, коли вогонь розгориться, ви зможете всередині тим розміщувати відповідну темі рекламу, наприклад, рекламу бізнес-сайтів.
Завдання цього етапу – налагодити відносини з власниками сайтів і отримати з цього куш.
Далі вам слід врегулювати всі питання з адміністрацією соціальних мереж, адже від цього залежить подальше процвітання групи і ваш фінансовий успіх. Так, спочатку струмочок у ваш електронний гаманець буде схожий на тонку цівку, але потім…
Звертаю увагу, що за групою доведеться стежити, чистити спам та інше. Але ж ідея того варта.
Думаю, у вас залишилися питання про те, як пройти всі кроки.
Де ж гроші, запитаєте ви?
Чим більше ваша аудиторія, тим більше у вас шансів, що ваша сторінка буде привертати увагу рекламодавців. Тут важливо, щоб ваша аудиторія була захоплена певної однією темою. Темою вашої сторінки.
Рекламна площадка це вигідно, тому що:
- Ви займаєтеся просуванням чийогось бізнесу перед цільовою аудиторією і залучаєте їм потенційних клієнтів.
- Цільова аудиторія розширюється за рахунок великої кількості цільових публікацій.
- Набираючи популярність, ваша група буде стає на лідируючі місця в пошукових системах.
- Якщо у вас свій інтернет магазин, то для вас ця окрема площадка продажу і зовсім безкоштовна.
- Ви можете самі розміщувати публікації або рекламу з реферальными посиланнями. А це вже окремий бізнес — бізнес на рефералах.
Всім удачі!