Мережевий маркетинг в інтернеті — плюси і мінуси

Розглянемо мережевий маркетинг в інтернеті, плюси і мінуси цього виду заробітку. У кожного є знайомий, який будує на цьому свій бізнес, і хоча б раз пропонував нам свої послуги.

Давайте подивимося на це явище з різних сторін.

Отже, мережевий маркетинг – форма торгівлі з залученням дистриб’юторів, які займаються збутом роздрібного товару із залученням нових клієнтів.

Багатьом зрозуміло, що багаторівневий маркетинг має деревоподібну структуру, на вершині якої знаходиться лідер і далі, інші продавці – консультанти.

Родоначальником мережевого маркетингу вважається Карл Ренборг, який став продавати харчові добавки, в основі своїй містять люцерну, ще в 1927 році. Для початку, він роздав продукцію безкоштовно своїм друзям, але ніхто не став нею користуватися. Тоді Ренборг став брати плату за свій товар і справа пішла!

Крім того, він оплачував послуги своїх знайомих, які рекламували і радили іншим його харчові добавки. Так і з’явився мережевий маркетинг.

Сетевой маркетинг в интернете - плюсы и минусы

Реальні плюси в роботі дистриб’ютора

Розглянемо реальні плюси, якими володіє мережевий маркетинг в інтернеті:

  • Ваш заробіток нічим не обмежений. Хіба що, вашими особистими якостями, характером та бажанням заробити. Що, в іншому, змушує цілеспрямованої людини постійно самоосвічуватися. Розвивати свої навички доведеться в ораторському мистецтві, відточувати організаторські здібності. У компаніях проводять навчальні курси, спеціально для новачків.
  • Ви отримуєте фінансову свободу. Це зовсім не означає, що робота в мережевому маркетингу врятує ваз від кризи, швидше, дасть вам свободу і незалежність від роботодавця, батьків і т. д. Ви дізнаєтеся, на що здатні, заробите стільки, скільки зможете на даний момент. Надалі ж, розширите коло своїх клієнтів і, відповідно, збільшите грошовий потік.
  • Ви можете створити власний бізнес. Ці привабливі слогани, можна чути від усіх, хто рекламує роботу в мережевій організації. Частка правди в цьому дійсно є. При належної працездатності та старанності, через рік ви зможете зібрати свою команду і побудувати свою модель бізнесу. Це не зажадає занадто великих вкладень.
  • Ви отримуєте нових друзів і однодумців. Сетивикам вигідно навчання своїх клієнтів. Адже, в майбутньому вони можуть стати такими ж дистриб’юторами. Останніх теж не залишають без уваги, пропонуючи підвищити свою кваліфікацію. Така система навчання згуртовує людей і створює здорову конкуренцію. Якщо ви новачок, вам готові допомогти менеджери, вже домоглися успіху. В колективі часто панує доброзичлива атмосфера.
  • Мінуси дистрибуції

    Поговоримо про мінуси:

    Сетевой маркетинг в интернете - плюсы и минусы

  • Перш за все, це не стабільний заробіток. Особливо перші пару місяців, великого доходу чекати не варто. Далі, все залежить від ваших навичок і умінь. Якщо ви комунікабельна людина, ваше навчання не затягнеться на довго, і гонорари не змусять себе довго чекати.
  • Психологічний бар’єр. Безумовно, моральне навантаження буде присутній, насамперед з боку тих, кому ви буде пропонувати свій товар. У багатьох склалося стійке поняття про те, що мережевий маркетинг весь час нав’язує їм свої товари. Долати психологічний бар’єр багатьом доводиться досить довго.
  • Деякі матеріальні вкладення. Сума, в кожному конкретному випадку, може бути різна, але вона в жодному разі не велика.
  • Готовність брати на себе відповідальність є не у кожного, хто бажає стати дистриб’ютором. Тим не менш, це важлива якість, здатність відповідати не лише за себе, але й за інших. Якщо ви стати вчителем не готові, команду ви набрати не зможете, втім, можна просто стати продавцем товару.
  • У висновку хочеться сказати, що мережевий маркетинг в інтернеті – робота для цілеспрямованих, комунікабельних людей.

    Якщо ви володієте організаторськими здібностями, можете спробувати себе в цьому виді діяльності.