Реферальні програми — особливості роботи

Реферальні програми — це можливість працювати на самого себе забезпечуючи пасивний дохід. Перспектива працювати на самого себе і отримувати стабільно високий прибуток є досить привабливою, а якщо враховувати можливості Інтернету, то і цілком реальним.

Правда, робота в Мережі дещо відрізняється від звичного для нашої свідомості формату.

Починати працювати в такій сфері найпростіше з використанням реферальних програм, також відомих як партнерські.

Приватний бухгалтер, офіс, юридична адреса, нормований робочий день – все це частини звичного повсякденного життя, які втрачають свою значущість у віртуальному світі.

Звичайно ж, без ризику ніяк не обійтися, проте, маючи свою власну стратегію та мету, можна спробувати побудувати життя за власними правилами поза звичних рамок.

Що варто знати про реферальних програм?

Практично в кожному інтернет-проекті в особистому кабінеті можна знайти так звану реферальне посилання. Якщо користувач з її допомогою реєструється у проекті, то він автоматично закріплюється як реферал і приносить своєму реферу дохід.

Відразу варто обмовитися, що такий дохід виплачується з прибутку самої програми, а не із заробітку реферала.

Також незайвим буде знати:

  • Програма може бути однорівневою, так і багаторівневою. Другий випадок більш вигідний, оскільки забезпечує великим заробітком завдяки наявності різних рівнів рефералів.
  • Якщо ви реєструвалися за звичайною посиланням, то велика ймовірність того, що вас як реферала просто продасть адміністратор проекту.
  • Реферальские премії – досить невеликі, однак чим більше партнерів у вас буде, тим більш значну суму ви отримаєте в кінцевому підсумку.
  • Реферальні програми – це доступний і зручний спосіб заробітку і хороша можливість взяти майбутнє у власні руки.

    Основна проблема, де і як поширювати свою реферальне посилання. Тут є кілька варіантів.

    • на своєму сайті вішаєте банер з реферального посиланням.
    • шукаєте релевантну тему в соцмережах чи блогах і в дискусіях, бажано по темі, вставляєте реферальне посилання. Не скрізь це спрацьовує, але певний відсоток клацає.
    • якщо блог не по темі, тобто можливість у своєму профілі створити підпис з посиланням. Є багато цікавих хто клікає.

    Це найпоширеніші з безкоштовних методів. Є звичайно і платні способи, але це окрема тема.