Заробіток на копірайтингу. Міф чи реальність

Заробіток на копірайтингу набирає все більшу і більшу популярність серед всіх заробітків в інтернеті, особливо у молоді.

Найшвидшим і досить простим цей спосіб заробляння собі на хліб може здатися лише недосвідченим і починаючим аматорам, які припустили, що можуть грамотним, доступною і лаконічною мовою написати саме те, що потрібно замовнику.

Перші труднощі

Перші труднощі, з якими стикається новачок, можуть виникнути вже на початковому етапі роботи: придумування назви до своєї статті.

Але не варто припускати, що це основна проблема.

Ні, найсерйозніші проблеми спливають потім, в ході написання тексту:

  • про що писати
  • в якій формі
  • які слова використовувати, які немає
  • які обороти тут доречні, а за які можуть завдання забракувати, відправивши на доопрацювання, не сплативши ваші старання і витрачений час, на так званий «шедевр».

Так скільки може дати заробіток на копірайтинг?

Відповідь на це питання досить простий: все залежить тільки від кваліфікації виконавця, від якості його текстів і від швидкості виконання завдань.

Зробимо припущення, що ви знайшли роботодавця, який буде давати вам роботу по написанню текстів кожен день.

Якщо ви початківець виконавець і тільки працюєте на цьому бізнесі, то можете розраховувати не більше ніж 100 рублів за статтю та ввечері після роботи зможете робити не більше 2-3 статей. Таким чином, в місяць у вас може виходити підробітку на 6-9 тис. рублів. Небагато, але на морозиво точно вистачить.

А от якщо ви наберетеся досвіду і у вас з’явиться рейтинг на біржах статей, то заробіток у вас може бути вже в середньому 500 руб. за статтю. І за один вечір ви можете видавати вже з 4-5 статей. І тут в місяць у вас вже буде виходити підробітку від 60 до 75 тис. рублів. Тут вже можна подумати не варто займатися тільки цією роботою.

Але це оптимістичний розрахунок, а реальність зазвичай менш райдужна і зусиль для заробітку буде потрібно значно більше.

Чим важче обрана вами тема, чим складніше знайти інформацію, чим краще ви розібралися і описали основну її суть, тим дорожче буде коштувати ваша стаття. Сміливо виставляйте її на продаж, витрачайте свій час правильно, максимально ефективно.

Не забудьте досліджувати попит на цю інформацію, може виявитися так, що саме зараз ваша праця нікому не буде корисний.

Міф чи реальність вирішувати тільки вам.