Заробіток на тизерах — наскільки це можливо і реально?

Тізерна реклама, що це? Заробіток на тизерах — наскільки це можливо і реально?

Тизер – це текстографический інформер. А простіше — це привертають увагу оголошення. В оголошенні показується дражлива (або зухвала, провокаційна) картинка з не менш привертає увагу і чіпляти текстом під нею. Оголошення розраховане на те, щоб цікавість змусить читача клікнути по оголошенню і відвідати рекламний сайт. Слово teaser в перекладі з англійської мови — «дражнилка, залучалка».

На відміну від контекстної реклами, тізерна є клікабельним і має більш високий CTR. Для початківців пояснимо, CTR — це число у відсотках показує співвідношення між кількістю кліків по оголошеннях до його показів.

Заробіток на тизерах — фактори

Ми не будемо приводити в даній статті рейтинги різних тізерних мереж і на це є кілька причин. По-перше це робилося вже безліч разів. Наприклад, є проекти, які заробляють тільки на партнерство з тизерными мережами — http://best-tizers.com/. І вибір конкретних партнерів по тизерної рекламі, ви можете зробити у них.

На даному ресурсі наводяться різні фактори, які дозволяють вибрати тизерну мережа, виходячи із специфіки ваших запитів або вашого бізнесу. Трохи замало відгуків про кожній мережі, але це поправимо. Заходьте, залишайте відгуки про тих мережах, які вже пробували. Питання в іншому. А чи варто пробувати? Є заробіток в тізерних мережах в принципі?

Суха математика каже, що варто.

Ціни на рекламу

Тізерна реклама — цінова вилка від 40 копійок до 2 крб. Контекстна реклама — від 1 крб до сотень рублів.

CTR.

Тізерна реклама — від 1% до 30%. Контекстна реклама — від 0,01% до 10%.

Простий розрахунок вкладень, показує, що для залучення клієнтів, тізерна реклама більш ефективна.

Але причому тут заробіток, запитаєте ви, якщо це витрати? Менше витрачати зовсім не означає більше заробляти.

Та це так. Принципово заробіток виникає для двох категорій користувачів.

  • Для рекламодавця. Чим більше цільових покупців прийде на ваш сайт, тим більше буде покупок.
  • Для вебмастера. Чим більше користувачів інтернету побачать і клікнуть на вашій рекламі, тим більше вам заплатять за покази чи за 1 клік.

Тому тактика роботи з тизерными мережами для цих категорій різна.

Для рекламодавця, важливо не скільки коштує клік або показ, а чи зможете ви розміщуючи рекламу вибирати цільову аудиторію? Покупку роблять ті, хто прийшовши на ваш сайт побачать саме те, що їм було потрібно, а не просто цікаві. Вибирайте тизерну мережу, з найкращими параметрами вибору цільової аудиторії, потім звертайте увагу на якість банерів (їх відповідність тематиці вашого товару) і тільки потім на цінові показники.

Для вебмайстра, важливо не забанять чи пошукові системи їх сайт, за розміщення банерів на їх сайті. Тобто важливо якість розміщуваних банерів. Якщо у вас в сайдбарі або під постами, буде постійно розміщуватися «дорослий контент» або «роз’єднання», «бан» буде обов’язково, рано чи пізно. Вибирайте тизер-партнерки по якості банерів (які теми вони допускають в розміщенні і можна вибирати тематику тізерів), потім розподіляйте за ціновими показниками.

Легко втратити позиції на перших рядках видачі, якщо на сайті розміщені тизери із зображенням потворності, хвороб, гіпертрофованих частин тіла або оголених людей. Якщо ж на тизерах нічого з переліченого немає, то сайт буде нормально індексуватися до пошукової видачі. А вибір цільової аудиторії, для вас не важливий. Цільова аудиторія, це будь-яка аудиторія, що вже на вашому сайті. І звертайте увагу, де саме ви будете розміщувати тизери на вашому сайті.

Де краще всього клацають по рекламі?

Зазвичай блоки розміщуються в сайдбарі, над і під постом. Зверніть увагу, що доцільно ставити на сайт кілька тізерних блоків. Можна від різних мереж. Тоді, заробіток на тизерах буде вище.

Тематики сайтів, на яких найчастіше розміщують (і краще всього розміщувати) тизерну рекламу: жіночі (мода, краса, дієти, фітнес), здоров’я, кулінарна, розважальна, гаджети і софт, ігрова, новинна. Якщо вам пропонують розміщення тизерної реклами на інших тематичних майданчиках, то подумайте, чи це не буде марною тратою часу і грошей.

Вимоги до сайту

В цілому, сайт повинен відповідати таким вимогам:

  • Законність контенту. Відповідність змісту закону РФ.
  • Мінімальна відвідуваність — 100 користувачів на добу.
  • Доступ в статистику для визначення цільової аудиторії.
  • Домен 1-го рівня і не на безкоштовних хостингах.
  • Існує міф про те, що в тізерних мережах трафік нагоняется в основному ботами (програмами-роботами). Можемо вас «втішити» — в Інтернеті в принципі 30% трафіку – це ботів трафік. Боти є і в тізерних мережах. Але тизерным мереж невигідно генерувати ботів трафік.

    Існує безліч алгоритмів захисту від накликивания, і всі мережі борються з ботами. Зараз все більше сайтів, на яких необхідно вчинити яку-небудь дію: зареєструватися, підписатися. Боти не можуть зареєструватися. А ігровим сайтам, де використовується багато тизерної реклами, боти взагалі не потрібні.

    Якщо Ваш сайт молодий, то краще почати роботу з тизерными мережами в якості рекламодавця. Можливий обмін: Ви ставите на свій сайт тизер і за 1 перехід по ньому отримуєте від тизерної мережі 2 переходу тематичного та цільового трафіку. Таким чином формується нова аудиторія сайту. Це дуже хороший інструмент для молодих новинних сайтів.

    Зміст тізерна оголошення

    Дуже важливий елемент тізера – це зміст оголошення. Не варто намагатися самим знайти і намацати унікальні методи компонування тізерів, якщо тільки ви самі не мрієте про кар’єру рекламіста. Тут краще довіритись професіоналам, виграєте час і нерви збережете. Шукайте за рекомендаціями, пробуйте і у вас обов’язково з’являться «свої» майстри реклами.

    Але в будь-якому випадку, відмовлятися від використання тизерної реклами не варто.